Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Usos televisivos de los adolescentes y su relación con los valores

URI:
http://hdl.handle.net/11162/86522
View/Open
01820083003934.pdf (210.8Kb)
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Aierbe Barandiaran, Ana; Medrano Samaniego, María Concepción
Date:
2008
Published in:
Comunicar : revista científica iberoamericana de comunicación y educación. 2008, v. 16, n. 31, octubre ; p. 109-114
Abstract:

Relación entre la dieta televisiva de los adolescentes, sus valores y los valores percibidos en los programas de TV que más les gustan. Se ha empleado un cuestionario de consumo televisivo y una escala de dominios de valores. Existen correlaciones entre algunos de los índices y algunos de los valores personales pero no es posible obtener conclusiones definitivas..

Relación entre la dieta televisiva de los adolescentes, sus valores y los valores percibidos en los programas de TV que más les gustan. Se ha empleado un cuestionario de consumo televisivo y una escala de dominios de valores. Existen correlaciones entre algunos de los índices y algunos de los valores personales pero no es posible obtener conclusiones definitivas..

Leer menos
Materias (TEE):
televisión; medios de comunicación de masas; adolescente; consumo; índice; valor
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.