Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Las emociones y la enseñanza virtual de personas adultas

URI:
http://hdl.handle.net/11162/81120
Full text:
http://campus.usal.es/~teoriaedu ...
View/Open
00820113012041.pdf (170.9Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Díaz Torres, Juan Manuel
Date:
2006
Published in:
Teoría de la educación : educación y cultura en la sociedad de la información. 2006, v. 7, n. 2, diciembre ; p. 63-73
Abstract:

La condición adulta es una realidad personal llena de potencialidades que necesitan desplegarse para propiciar el crecimiento interior y el enriquecimiento de los vínculos sociales. La e-learning se presenta como un medio de incalculable repercusión en el acrecentamiento del valor de las conductas emocionalmente positivas siempre y cuando los comportamientos emocionalmente negativos sean detectados y tratados inicialmente en contacto directo y personal con el alumno.

La condición adulta es una realidad personal llena de potencialidades que necesitan desplegarse para propiciar el crecimiento interior y el enriquecimiento de los vínculos sociales. La e-learning se presenta como un medio de incalculable repercusión en el acrecentamiento del valor de las conductas emocionalmente positivas siempre y cuando los comportamientos emocionalmente negativos sean detectados y tratados inicialmente en contacto directo y personal con el alumno.

Leer menos
Materias (TEE):
emoción; sentimiento; tecnología de la información; tecnología de los medios de comunicación; nuevas tecnologías; enseñanza a distancia
Otras Materias:
Internet
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.