Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

A transición á idade adulta e vida activa das persoas con discapacidade : posibilidades y limitacións da intervención educativa nos centros de atención a adultos con discapacidade. 'La transición a la edad adulta y vida activa de las personas con discapacidad : posibilidades y limitaciones de la intervención educativa en los centros de atención a los adultos con discapacidad'

URI:
http://hdl.handle.net/11162/76351
Education Level:
Educación Especial
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Pallisera Díaz, María
Date:
1998
Published in:
Quinesia : revista de educación especial. 1998, n. 25-26, enero ; p. 107-124
Abstract:

Presenta una visión de las posibilidades de intervención educativa y de las estrategias a seguir para facilitar la transición a la edad adulta y a la vida activa, de adultos con discapacidad. Esta visión se ofrece en el contexto que establece LISMI (Ley de Integración Social del Minusválido) y el marco normativo válido para el año 1997.

Presenta una visión de las posibilidades de intervención educativa y de las estrategias a seguir para facilitar la transición a la edad adulta y a la vida activa, de adultos con discapacidad. Esta visión se ofrece en el contexto que establece LISMI (Ley de Integración Social del Minusválido) y el marco normativo válido para el año 1997.

Leer menos
Materias (TEE):
intervención; transición a la vida profesional; adulto; deficiente; legislación
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.