Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

25 anys de formació del professorat al CEP de Menorca

URI:
http://hdl.handle.net/11162/6344
Full text:
http://www.innovib.cat/numero-2/ ...
View/Open
25 anys de formació del professorat.pdf (198.4Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Navarro Herrera, Alberto; Santacana Mejías, Teresa
Date:
2011
Published in:
InnovIB. Recursos i recerca educativa de les Illes Balears. 2011, n. 2, julio ; p. 192-195
Abstract:

Este año se cumplen 25 años de la creación de los centros de formación permanente del profesorado vinculados a la política educativa española referente al perfeccionamiento del profesorado de los centros sostenidos con fondos públicos. Perfeccionamiento entendido como base de profesionalidad docente y calidad del sistema educativo. Aunque su origen es foráneo (Lifelong learning), forman parte del pensamiento educativo progresista español (Escuelas de Verano, MRPs, ...) ya que coinciden con la necesidad de potenciar y activar las propias posibilidades y recursos de cada zona, establecer contactos entre sus miembros, exponer experiencias desarrolladas en estos contextos, etc. Este artículo, por tanto, pretende explicar el desarrollo de estos centros, dentro del ámbito de las Illes Balears y más concretamente de la isla de Menorca, desde sus inicios hasta el momento actual.

Este año se cumplen 25 años de la creación de los centros de formación permanente del profesorado vinculados a la política educativa española referente al perfeccionamiento del profesorado de los centros sostenidos con fondos públicos. Perfeccionamiento entendido como base de profesionalidad docente y calidad del sistema educativo. Aunque su origen es foráneo (Lifelong learning), forman parte del pensamiento educativo progresista español (Escuelas de Verano, MRPs, ...) ya que coinciden con la necesidad de potenciar y activar las propias posibilidades y recursos de cada zona, establecer contactos entre sus miembros, exponer experiencias desarrolladas en estos contextos, etc. Este artículo, por tanto, pretende explicar el desarrollo de estos centros, dentro del ámbito de las Illes Balears y más concretamente de la isla de Menorca, desde sus inicios hasta el momento actual.

Leer menos
 

Enguany es compleixen 25 anys de la creació dels centres de formació permanent del professorat vinculats a la política educativa espanyola referent al perfeccionament del professorat dels centres sostinguts amb fons públics. Perfeccionament entès com a base de professionalitat docent i qualitat del sistema educatiu. Malgrat que el seu origen és forà (lifelong learning), formen part del pensament educatiu progressista espanyol (escoles d´estiu, MRP.), ja que coincideixen amb la necessitat de potenciar i activar les pròpies possibilitats i els recursos de cada zona, establir contactes entre els membres, exposar experiències desenvolupades en aquests contextos, etc. Aquest article, per tant, pretén explicar el desenvolupament d´aquests centres, en l´àmbit de les Illes Balears i més concretament de l´illa de Menorca, des dels inicis fins al moment actual (2011).

Enguany es compleixen 25 anys de la creació dels centres de formació permanent del professorat vinculats a la política educativa espanyola referent al perfeccionament del professorat dels centres sostinguts amb fons públics. Perfeccionament entès com a base de professionalitat docent i qualitat del sistema educatiu. Malgrat que el seu origen és forà (lifelong learning), formen part del pensament educatiu progressista espanyol (escoles d´estiu, MRP.), ja que coincideixen amb la necessitat de potenciar i activar les pròpies possibilitats i els recursos de cada zona, establir contactes entre els membres, exposar experiències desenvolupades en aquests contextos, etc. Aquest article, per tant, pretén explicar el desenvolupament d´aquests centres, en l´àmbit de les Illes Balears i més concretament de l´illa de Menorca, des dels inicis fins al moment actual (2011).

Leer menos
 
Materias (TEE):
centro de profesores; programa de formación; perspectiva histórica
Otras Materias:
Baleares (Comunidad Autónoma); Menorca
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.