Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorCano Sánchez-Serrano, Joaquín Severiano (3)Gómez Martín, Pedro Pablo (3)Aguilar García, María Angustias (2)Aguilera García, José Luis (2)Casas Álvarez, Pedro (2)... moreSubjectenseñanza superior (52)análisis estadístico (43)enseñanza secundaria (43)método de enseñanza (42)enseñanza primaria (36)... moreDate issue2002 (63)2001 (49)2000 (44)2007 (40)2003 (37)

Try these too...

The protected natural spaces in the Community: natural parks and the Ebro basinNuevas especies en peligro de extinción

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 388

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Archivo adjunto en URL externa

    La tutoría en la universidad : selección, formación y práctica de los tutores : ajustes para la UCM desde el espacio europeo de educación superior 

    Aguilera García, José Luis. 2009
  • Archivo adjunto en URL externa

    Efectos de interferencia ortográfica en el reconocimiento de palabras de lectores disléxicos y ordinarios 

    Villalba Muñoz, Carmen. 2009
  • Archivo adjunto en URL externa

    El paradigma sociocognitivo como base del cambio en la cultura pedagógica : análisis de una experiencia de intervención regional 

    Vargas Aguilar, José Antonio. 2009
  • Archivo adjunto en URL externa

    La medida de razonamiento verbal en cuarto de Educación Secundaria Obligatoria: elaboración y validación de un instrumento 

    Hervás Domínguez, María Amparo-Nieves. 2000
  • Calidad, eficacia y clima en centros educativos : modelos de evaluación y relaciones causales 

    González Galán, Arturo. 2000
  • Estudio diferencial del cambio psicológico en las transiciones educativas 

    Rodríguez González, Jorge. 2000
  • La educación en materia de comunicación en los centros de enseñanza 

    Martínez-Fresneda Osorio, Humberto. 2000
  • Instrumento de medida de la competencia para la comprensión lectora desde las capacidades relacionadas con los procesos lectores para alumnos de primero y segundo de Educación Secundaria Obligatoria 

    Martín Díaz, Eva María. 2000
  • Archivo adjunto en URL externa

    Intervención metacognitiva sobre la comprensión lectora de personas con retraso mental 

    Carpio de los Pinos, Carmen. 2000
  • Archivo adjunto en URL externa

    La globalización como reto educativo en la Educación Secundaria Obligatoria 

    Rodríguez Miguel, Juan Carlos. 2009
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 39
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.