Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorAlonso García, Jorge (1)Ardil González, Ana Fuensanta (1)Arias Fernández, Susana (1)Barrero Flórez, Óscar (1)Bizhkó, Ganna (1)... moreSubject
didáctica (35)
ESO (35)
práctica pedagógica (35)superior segundo ciclo (35)secundaria primer ciclo (34)... moreDate issue
2015 (35)

Try these too...

UNIDAD DIDÁCTICA INTEGRADA DE ESTADÍSTICA 1º ESOUNIDAD DIDÁCTICA INTEGRADAUnidad Didáctica Integrada Latín 4.º ESO "Cave canem!"UNIDAD DIDÁCTICA (DES)IGUALESMatemáticas y finanzas en 4º ESO

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 35

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    El arte de la economía : una propuesta de aprendizaje cooperativo mediante el trabajo interdisciplinar(The art of economy : a proposal for cooperative learning through interdisciplinary work) 

    Suárez González, Ainoa. 2015
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Conductas saludables : conocimientos e intereses sobre alimentación y su relación con la práctica de actividad física(Healthy behaviour : food knowledge and interest regarding physical activity) 

    Cuervo Tuero, Cristina. 2015
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Programación didáctica para Ciencias Naturales de 1º de la ESO y propuesta de innovación : “Caminando por el tiempo geológico”(Teaching programming for 1st ESO course and innovation proposal : “Walking through geological time”) 

    Riva Rodríguez, Érica de la. 2015
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Prácticas, programación e innovación : diseño de un Banco del Tiempo Escolar basado en la metodología Peer Tutoring (Tutoría entre iguales) 

    Rodríguez Suárez, Vanesa. 2015
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Escenas de cine como recursos didácticos en una programación de Tecnologías de 2º de E.S.O.(Film sequences as learning resources in a Design and Technology programme of study at Spanish secondary education) 

    Pérez del Sastre, Jesús. 2015
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Como la palma de mi mano : la Educación Plástica y Visual a través del conocimiento del contexto urbano(Like the back of my hand : visual arts through urban context knowledge) 

    Fombella Coto, Inés. 2015
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    El análisis de errores como tarea instructiva en el aprendizaje de EFL : programa y proyecto(Error Analysis as an Educational Task for EFL Learning : Course Plan and Project) 

    Ardil González, Ana Fuensanta. 2015
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    El aprendizaje cooperativo con el juego de los Angry Birds(Cooperative learning the game Angry Birds) 

    Suárez Rodríguez, Guillermo. 2015
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Tecnología y docencia compartida en 2º de E.S.O.(Technology and Collaborative Team Teaching in 2nd Spanish Secondary Education) 

    Alonso García, Jorge. 2015
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    La enseñanza por tareas de la lengua inglesa en 3º de la ESO : programación y propuesta de innovación para la enseñanza de la fonología(Task-based EFL teaching in the 3rd year of Compulsory Secondary Education : long term plan and a proposal for educational innovation in the teaching of phonology) 

    Martínez Fernández, Lucía. 2015
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.