Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Análisis de Publicidad - 8

URI:
http://hdl.handle.net/11162/31662
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Roza Barrero, Silvia
Date:
2001
Published in:
Padres y maestros. 2001, n. 261 ; p. XXIX-XXXII
Abstract:

Los niños aparecen frecuentemente en publicidad como reclamo publicitario de productos destinados a un público adulto. El ocio y el tiempo libre son también temáticas a las que recurren con frecuencia los creativos publicitarios. Se aportan varios ejemplos de anuncios que utilizan estas temáticas y preguntas sobre los mismos que sirvan para analizar con detenimiento los mensajes y las intenciones de las distintas campañas publicitarias.

Los niños aparecen frecuentemente en publicidad como reclamo publicitario de productos destinados a un público adulto. El ocio y el tiempo libre son también temáticas a las que recurren con frecuencia los creativos publicitarios. Se aportan varios ejemplos de anuncios que utilizan estas temáticas y preguntas sobre los mismos que sirvan para analizar con detenimiento los mensajes y las intenciones de las distintas campañas publicitarias.

Leer menos
Materias (TEE):
publicidad; infancia; ocio; medios de enseñanza
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.