Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Desarrollo de las competencias transversales en la situación de alarma : diagnóstico de la situación e intervención educativa : Educación Primaria

URI:
https://hdl.handle.net/11162/207063
Full text:
https://www.euskadi.eus/contenid ...
View/Open
CompTransversales_EP.pdf (1.277Mb)
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Material didáctico
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Autor corporativo:
Gobierno Vasco. Dirección de Innovación Educativa
Date:
2020
Abstract:

Atendiendo a la situación que pueda estar viviendo el alumnado en sus hogares ante la pandemia del COVID-19, y mediante la recogida organizada de información, se busca realizar un diagnóstico en torno al nivel de bienestar socioemocional y motivacional de todo el alumnado y ofrecer la orientación y apoyo ajustado en función de las necesidades detectadas.

Atendiendo a la situación que pueda estar viviendo el alumnado en sus hogares ante la pandemia del COVID-19, y mediante la recogida organizada de información, se busca realizar un diagnóstico en torno al nivel de bienestar socioemocional y motivacional de todo el alumnado y ofrecer la orientación y apoyo ajustado en función de las necesidades detectadas.

Leer menos
Materias (TEE):
tema transversal; interdisciplinariedad; desarrollo afectivo; emoción; desarrollo del niño; enseñanza primaria
Otras Materias:
COVID-19
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.