Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Browsing ANDALUCÍA: ANA by Author "Cabero Almenara, Julio"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-4 of 4

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Los MOOCS : de innovación disruptiva a nuevo modelo de negocio en educación superior 

      Pérez Rastrollo, María Granada; Cabero Almenara, Julio. 2014
    • Fichero adjunto

      Posibilidades educativas de las redes sociales y el trabajo en grupo : percepciones de los alumnos universitarios 

      Cabero Almenara, Julio; Marín Díaz, Verónica. 2014
    • Fichero adjunto

      La producción de materiales TIC como desarrollo de las competencias del estudiante universitario 

      Cabero Almenara, Julio; Gutiérrez Castillo, Juan Jesús. 2016
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Relación de la red social Twitter con la credibilidad docente y la motivación del alumnado universitario(The relationship of Twitter with teacher credibility and motivation in university students) 

      Peña Froment, Facundo Alberto; García González, Alfonso Javier; Cabero Almenara, Julio. 2022
      Ministry logo
      AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
      Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
      Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
      RSSShare
       

       

      Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.