Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Influencia de la presencia del alumnado con Necesidades Educativas Especiales en el rendimiento del alumnado ordinario : investigación documental : octubre 2002

URI:
http://hdl.handle.net/11162/100581
Full text:
http://www.isei-ivei.net/cast/pu ...
View/Open
isei_2002_01.pdf (779.2Kb)
Education Level:
Educación Especial
Document type:
Informe
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Date:
2002
Abstract:

Investigación documental realizada en el ISEI-IVEI para avanzar en el debate sobre la influencia que puede tener la presencia de determinado alumnado con necesidades educativas especiales en los resultados académicos del resto del alumnado no afectado por una discapacidad y perfilar las dimensiones que serán preferentes en este ámbito de investigación.

Investigación documental realizada en el ISEI-IVEI para avanzar en el debate sobre la influencia que puede tener la presencia de determinado alumnado con necesidades educativas especiales en los resultados académicos del resto del alumnado no afectado por una discapacidad y perfilar las dimensiones que serán preferentes en este ámbito de investigación.

Leer menos
Materias (TEE):
educación especial; dificultad de aprendizaje; integración; control del rendimiento
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.