Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorSoto Gómez, Encarnación (4)Maldonado Ruiz, Gonzalo (3)Rodríguez Marín, Fátima (3)Asún Dieste, Sonia (2)Burgos García, Antonio (2)... moreSubject
formación de profesores (147)
formación inicial (147)
estudiante para profesor (57)enseñanza superior (24)enseñanza primaria (23)... moreDate issue2022 (59)2020 (45)2021 (43)

Try these too...

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 147

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Las historias de vida : identidad docente e Historia de la Educación 

    Martí Puig, Manuel. 2020
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Análisis prospectivo del uso de flipped classroom por el futuro profesorado de Lengua Castellana y Literatura en secundaria 

    Onieva López, Juan Lucas; Cremades García, Raúl. 2021
  • Archivo adjunto en URL externa

    Musicalizando desde la virtualidad : compartiendo experiencias para la formación inicial 

    Jaramillo Ruiz, Silvana; Stocco, Pablo Antonio. 2021
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Self-study : comprensión de nuestras prácticas reflexivas pedagógicas y el modo de promoverlas en futuras educadoras de párvulos 

    Espinosa González, Ximena Claudia; Leal Burgos, Dorama Elisa. 2020
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Las representaciones de los futuros profesores sobre los usos de la tecnología en la escuela : un estudio narrativo 

    Freitas Cortina, Ada; Paredes Labra, Joaquín A.. 2020
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Ideología en la formación inicial docente 

    Díez Gutiérrez, Enrique Javier. 2020
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Una propuesta de secuencia didáctica sobre variación lineal para la formación inicial de profesores de matemáticas de secundaria 

    Herrera Garcia, Karina Jaquelin; Dávila Araiza, María Teresa; Giacomone, María Belén [et al.]. 2021
  • Archivo adjunto en URL externa

    Cómo fomentar los rincones de Ciencias desde la formación inicial de maestros de Educación Infantil 

    Martín Gámez, Carolina; Hierrezuelo Osorio, José Manuel; Franco Mariscal, Antonio Joaquín. 2020
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Errores de profesores de matemáticas en formación inicial al resolver una tarea de modelización 

    Moreno Verdejo, Antonio Javier; Martín Arenas, Manuel; Ramírez Uclés, Rafael. 2021
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Análisis de los argumentos dados por docentes en formación a una tarea sobre derivadas 

    Vargas González, María Fernanda; Fernández-Plaza, José Antonio; Ruiz Hidalgo, Juan Francisco. 2020
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 15
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.