Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Browsing by Author "Moreno Morilla, Celia"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-4 of 4

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      La alfabetización como práctica social en Educación Infantil : Un estudio de casos en zonas en riesgo de exclusión social 

      García Jiménez, Eduardo; Guzmán Simón, Fernando; Moreno Morilla, Celia. 2018
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Aportaciones de la investigación colaborativa para el co-diseño de planes estratégicos de orientación : el caso de la Formación Profesional Andaluza (FPA) 

      Romero Rodríguez, Soledad; Mateos Blanco, Tania; Moreno Morilla, Celia. 2022
    • Fichero adjunto

      Las inferencias de comprensión textual y los géneros discursivos : un estudio comparado entre Costa Rica y España(The inferences of textual comprehension and genres : a comparative study between Costa Rica and Spain) 

      Guzmán Simón, Fernando; Moreno Morilla, Celia; Gallardo Álvarez, Isabel [et al.]. 2019
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Volviendo a pensar la alfabetización a través de los métodos mixtos : un estudio desde la mirada de los alumnos, las familias y el profesorado en la Educación Primaria en España(Rethinking literacy from a mixed-methods approach : through the lens of pupils, families, and teachersin Spanish primary education) 

      Moreno Morilla, Celia; Guzmán Simón, Fernando; García Jiménez, Eduardo. 2020
      Ministry logo
      AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
      Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
      Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
      RSSShare
       

       

      Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.