Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Browsing by Author "Canga Alonso, Andrés"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-9 of 9

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Fichero adjunto

      Análisis del léxico de aprendices de inglés de cuarto de secundaria en e-mails 

      Canga Alonso, Andrés. 2012
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Aprender del modelo del compañero por medio del e-mail tándem 

      Canga Alonso, Andrés. 2012
    • Autoevaluación del aprendizaje del inglés 

      Canga Alonso, Andrés. 2012
    • Fichero adjunto

      E-mail tándem y autonomía en el aprendizaje del inglés en alumnos de diferente capacidad 

      Canga Alonso, Andrés. 2005
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Learning diaries to foster learner autonomy in mixed-ability groups. 'Los diarios de aprendizaje como herramientas para facilitar la autonomía en grupos de diferente capacidad' 

      Canga Alonso, Andrés. 2011
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      El método de la respuesta física (TPR) como recurso didáctico para el aprendizaje del inglés en educación infantil 

      Canga Alonso, Andrés. 2012
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      La pareja tándem como modelo para el aprendizaje de una lengua extranjera 

      Canga Alonso, Andrés. 2012
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Sociocultural competence under the scope of 5th and 6th grade EFL primary school teachers 

      Canga Alonso, Andrés; Alonso Álvarez, María. 2021
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Students reflections on pedagogical translation in Spanish as a foreign language 

      Canga Alonso, Andrés; Rubio Goitia, Andrea. 2016
      Ministry logo
      AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
      Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
      Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
      RSSShare
       

       

      Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.